13e aug

Det blev inte att vi åkte till min morbror.
Dagarna rullar på här, grabbarna busar o bråkar på för fullt ;)

Idag tog jag o Lillen en promenad bort till Hc, först handla vi lite lördags godis och sen tog vi en fika. Så snäll hela tiden och vi prata massa :) En underbar stund!
Nu på kvällen så är vi ensamna här, Sofia o dem har åkt till Gamleby, kommer hem imorgon igen.

Veckan blir lugn iaf mån-ons.
Torsdag så ska Leo hem till sin pappa och han längtar dit. Han vill så gärna träffa honom och det förstår jag. Herregud, kan inte va lätt för en 3åring att INTE ha träffat sin pappa på 4veckor :/ Lilla hjärtat.
pratade härom kvällen att han ska bo både hos mamma och pappa, att han ska bo på två ställen och det blev han jätte glad över :) Så han ville åka till pappan redan samma kväll.
Jag ska ner med honom till pappan och sen åker jag upp till Norrköping igen och blir det som planerat så ska jag o Johan ner på Rix fm :) *hoppas hoppas* Annars så kanske vi ses på fredagen.
Läkarn ska ringa på torsdag med, får se om jag blir sjukskriven längre tid eller ej. Dock så har jag mått
jävligt bra nu om man jämför med innan jag åkte. Jag skrattar och jag har börjat äta igen...
Jag vet hur det kommer bli då jag kommer ner till Ed igen, ångesten kommer krypa fram då och speciellt den veckan då jag är helt ensam. Ska ju inte hämta Lillen förens den 26e :( Hur FAN ska jag klara mig :/

Nu ska jag nog ta mig lite kvälls te och sen krypa ner, gör ju inget om man lägger sig skapligt nån kväll ;)

p.s: Saknar Mulle!!!

Ni får ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är välkommen att sova hos oss då oxå, alltid!!Puss

2011-08-14 @ 11:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0