Fullt upp

Idag va det då 50års fest, åkte med syssling o hennes familj ut till stugan utanför Finspång.
Va roligt att träffa släkten igen, blir ju inte så ofta. Inte vid roliga tillfällen iaf.
Blev lite smörgåstårta och massa prat, åkte hem skapligt och då gick jag hem till Mr J. Kollade film och beställde pizza/kycklinsallad.
En mkt trevlig kväll, som vanligt ;)

Imorgon kommer Leo igen :) Han har ju varit ute hos morfar o dem hela helgen
Har varit jätte skönt att vara barnledig, behövs verkligen för att ladda batterierna igen. Hoppas det blir fler gånger.

Vet inte än hur dags plutten kommer hem men blir nog ev en tur till lekplatsen på em då :)
Nu är kl 02.20 och jag borde verkligen sova. Men jag känner mig inte trött utan bara glad!

På måndag ska jag ringa runt o kolla lägenheter, hoppas verkligen jag hittar nån så jag kommer bort från Edsbruk nu. Får bara ångest av att vara där nere.
Mår verkligen så jävla bra av att vara här uppe nu

Men nu måste jag försöka sova!

Natti Natti! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir så GLAD av att höra att du är glad hjärtat :) Ja ring MASSA på måndag nu ska du fasen flytta därifrån :) Puss Puss

2011-08-07 @ 09:31:30
Postat av: Sofia

självlart var de jag som skrev :):)

2011-08-07 @ 09:32:04
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0