Korven

Idag fick jag världens bästa samtal...
På torsdag ska jag skriva kontrakt på en lägenhet i Norrköping.
Men fattar ni? Jag ska flytta!!!!!!!!!
Jag ska bort från Edsbruk, bort från alla muppar. Jag ska hem till Norrköping, ett ställe jag kan kalla HEM!!!
Ett ställe där jag kommer må så jävla bra.  Jag tänker inte sätta min fot i Edsbruk sen, ALDRIG!!!
Flyttar 1dec ;)


Vad har hänt mer idag då... hmm, jo vi satte upp en studsmatta åt barnen, en sån där stor jäkel.
Krävdes 4kvinnor.. haha :) Jäkligt roligt hade vi iaf...
Barnen tyckte om att hoppa men fick dock gå in efter en stund då dem inte kunde lyssna...

Imorgon blir det lugnt, inga större planer.

Torsdag ska jag lämna Lillen hos pappan och skriva kontrakt. Sen drar jag ev till Stockholm och sen vidare till Västerås o hälsar på mamma över dagen :) Saknar min Gull :)
Mer om det kommer sen...

Nu väntar jag på att gull ska komma ut på fb, blir nog att ta lite te med..
Känns som jag börjar få halsbränna eller nåt, känner mig lustig...

Ni får ha det bra!
För det ska banne mig jag ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0