Söderköping

Är så underbart härligt att vara här i Norrköping, bor hos Sofia m familj.
Tack snälla ni för att vi får vara här ett tag, hoppas ni vet vad det betydet för mig.

I onsdags(???) va jag hos läkarn och blev sjukskriven i 3veckor, skönt att behöva slippa på alla måsten(möten o skit) utan bara kunna tänka på mig o Leo, Så vi kommer igång med vårat liv...
På kvällen så kom Johan o hämta oss så vi kom upp till Sofia, kom upp sent så Leo somna direkt när vi kom in.

Grabbarna leker om dagarna och en del bråk, Leo älskar att bråka med mamma.
Har varit i lekplatsen och det har varit roligt.

Igår fredag så åkte Leo till sin morfar och kommer stanna till Söndag :) Det är jätte skönt med barnledig en helg nu, kände att jag behövde det då Leo varit otroligt jobbig ett tag.

På kvällen så åkte jag o Johan till Sörping, åkte till graven så jag kunde sätta några blommor hos Cissi. Va jätte fint hos henne.
Efter det så tog vi en promenad runt kanalen,vi tänkte att vi tar andra sidan tillbaka så gick bort till nästa sluss.
Men den sidan va inte lika lätt att gå, kom fram till en lada och sen då??!!! Vi såg en liten stig o chansa.. Och rätt va det ;)

Gick till en uteservering sen(bondens) och satt o prata en stund, mycket trevligt och roligt.
Efter det så åkte vi hem, kom hem vid 23.30...

Idag börja dagen halv nio, ska färga håret o duscha o fixa mig och sen ska jag iväg på 50års fest.
Min sysslings mamma ska firas, gamla tanten ;)

Hoppas ni får en bra dag!!!

Pussar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0