Tisdag

I söndags så kom Leo tillbaka till stan, dock inte glad över att se mamma.
Han ställde sig bakom morfar o satt i morfars knä. Tog väl 10min innan han ens ville komma upp i famnen på mig. Kändes inte roligt och Leo o morbror Niclas har alltid gott bra ihop men denna helg hade det tydligen inte funkat.

Känns så otroligt jävla jobbigt att se Leo må så här dåligt. Han bråkar o skriker o svär varje dag, nästan hela tiden. Vet inte hur många gånger jag får säga åt han ordentligt. Hoppas detta går över snart för det tar på mitt psyke.

Igår tog vi det bara lugnt, grabbarna har börjat dagis och Sofia jobbar denna vecka.
Lillen har lekt o styrt och på kvällen så tog jag en promenad, ensam.. Så jäkla skönt. Blev en sväng till Hc för o köpa korsordstidning. :)

Känner att jag behöver vara ensam lite mer, har känt mig lite nere nu i två dagar. Ibland får jag bara känslan av att vilja gråta, men gör det inte. Kan inte utsätta Leo för det igen.

Idag tog vi det oxå bara lugnt, Lillen bråkat som f*n och på kvällen blev det en promenad med Sofias kille. Och självklart så skulle det regna då med...
På torsdag åker vi ev till min morbror o sover några nätter. Vet inte hundra än. Men känner att Leo behöver det, han behöver komma till ro lite. Inte för att han inte trivs här men har varit väldigt mkt nu under några dagar.
Och så åker vi ju tillbaka till Sofia på söndag igen.
Ska även träffa min syssling på torsdag med, ska gosa bebis då :)

Helgen har jag inga planer alls, bara ta dagarna som dem kommer. Ev träffa brorsan om han har tid o lust.

Nästa vecka händer det lite mer, ska få veta lite mer om en lägenhet i Valdemarsvik, än så länge har båda hyresvärdarna vait positiva till allt. Så HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!!!!
Det är en tvåa och en trea så jag hoppas mer på trean, vill ju att Leo ska få sitt egna rum.

Sen på torsdagen så ska jag ner med Leo till Edsbruk för han ska till sin pappa... *KORS I TAKET*
Han ska vara där i en vecka. Hoppas det kommer gå bra.
Jag ska tillbaka till Norrköping igen för antingen på torsdagen eller fredagen så ska jag träffa Johan. Skulle ha blivit på torsdagen då det ä Rix Fm men ev så jobbar han då....

Söndagen sen så blir det la att åka tillbaka till Ed. Hoppas man slipper få ångesten om kvällarna då och speciellt då eftersom ja är helt ensam då.
Jag har ju mina tabletter men dem vill jag inte ta.... Hatar tabletter....

Nu är det dags att sova så man orkar upp imorron, Lillen lär väl vakna nån gång mellan 7-8 som vanligt...

Ni får ha de så bra!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra att du bloggar så man håller sig updaterad!;)

Hoppas verkligen det löser sig med lägenhet så du kan avsluta Tommie kapitlet i ditt liv, du är stark!

2011-08-10 @ 18:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0