Tisdag

Kändes så himla bra i kropp o själ igår men idag är det bara pannkaka igen. Trodde jag skulle få må bra nu, men panik känslan kommer över mig igen. Panik, rastlös, tänker framåt mera panik...
Jag pallar inte att sitta i Edsbruk och Leo är värre här nere, idag har han bara sagt: hata dig, du dum i huvvet.
Min älskade son, du vet att jag älskar dig men ibland blir det för mycket!

Imorgon ska Leo till tandläkarn för första gången, se hur det går. Och då ska även hans pappa följa med.
Leo berätta idag att han har ont i magen för att han saknar sin pappa, att han är långt borta(varit borta länge) så jag hoppas T får iordning på sin lägenhet snart så Leo kan börja vara där.
Dem behöver få tillbaka kontakten med varandra.
Ev så ska jag till läkarn imorgon med o prata om sjukskrivning,så då får L lite ensamtid med pappa.

Efter det så sticker vi till Norrköping igen, ska vara där i mer än en vecka. Leo ska va med till den 18e för då ska
han till sin pappa och jag stannar kvar i Norrköping. Ev åker Leo ner tidigare, men det vet vi ju inte än..
Men faktiskt så skulle jag känna att det vore skönt om T kunde ta han tidigare. Känner att jag måste ha egentid snart, för att ta hand om mig själv. Behöver det för att orka ta hand om Leo och finnas där för honom....

Nu måste jag gå, Leo vill hem...

Ni får ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0