Torsdag

Såg nu att det va en vecka sen jag skrev.

Flytten är ändrad till den 1nov :)
Och det blev aldrig att åka till Stockholm heller, mamma skulle jobba.

Lämnade Leo hos hans pappa i torsdag och det gick jätte bra, han blev glad när han kom dit. Så jag åkte tillbaka till Norrköping och skrev på kontrakt o så.

I lördags så gick jag hem till Jb en sväng, blev lite mat där sen på kvällen så gick vi hem till Sofia o dem.
Robban o Wilma var där med så blev bus med barnen och det bjöds på varm smörgåstårta, blev lite o dricka med(mer för dem andra) hehe
Mycket trevlig kväll och älskar såna kvällar då jag o Sofia verkligen bara sitter o pratar om ALLT!!!!
Mer sånt!

Söndagen så ringde Lillen till mig på fm och va lite små ledsen o ville komma hem till mamma.
Jag fick panik, det bara brast. Börja tjuta och ringde mamma... Mamma är alltid bra att ringa till då man blir ledsen ;)
Så det va bara att fixa skjuts fort så man kunde hämta Lillen... Snälla underbara Jb ställde upp och tack Rickie för att vi fick låna bilen....

Väl nere så kom leo fram direkt, upp i famnen med världens gladaste min och det bästa av allt:
Han vände sig om mot pappan och hans tjej för att verkligen visa hur glad han blev...
Helt UNDERBART!!!
Blev en sväng till affären och där märkte vi att dem inte varit ute på hela helgen för Leo va så jäkla rastlös och han pilla på precis allting och så brukar inte han va...
Men han berätta sen att dem inte varit ute :/

Veckan har rullat på, igår så börja dagis igen. Jag va med hela tiden så vi gick hem två tim tidigare.
Idag lämna jag honom där, tog 25min så det gick ju bra ändå. Och det hade gått bra hela tiden där..
Skönt!!!

Idag på em har vi haft besök av Sofia med familj, alltid lika trevligt :) Barnen va lika härliga som vanligt ;)
Nu ska jag dricka mitt te o sen krypa ner bredvid min son, som vill sova i mammas säng, inte sin :/

Natt natt!!!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så himla duktig som kämpar på, va stolt över dig sj!!

2011-08-26 @ 01:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0