Jultomten

När det är jul så kommer Jultomten, så har väl alla familjer. Iaf dem med småbarn?
Hur har ni?

I år verkar det inte som att Tomten kommer till oss o hälsar på, ingen vill vara tomte längre. Vi har alltid haft en tomte, vi har ju alltid haft småbarn i familjen. Det har vi nu med, mitt barn.
Varför ska hans jul bli förstörd, varför kan ingen ställa upp för honom?

Om ingen ställer upp så vet jag inte om jag vill fira med min familj, Leo längtar ju till jul då han får träffa Tomten. Ska min familj göra så här mot honom så kan han lika gärna få åka till sin släkt i Småland. Dem kommer säkert ha en tomte.
Nu ska jag inte måla fan på väggen, men än har dem inte löst den biten. Ingen vill "gå o köpa tidningen"
Allt jag vill är att ge mitt barn en bra julafton och det är att låta honom träffa en tomte!!!

Ser att kl är mycket men bara kände att jag va tvungen att skriva av mig om just den biten.
Känns lite tufft just nu, dels detta med julafton och sen livet, det så kallde kärlekslivet. Det är fan inte lätt att ha känslor för nån som inte verkar vilja veta av mig.
Skickar man meddelande så får man inget svar, när jag bodde i Ed så prata vi massa med varandra i telefonen och vi skratta med varandra och han var hur mysigt som helst. Bara för att jag nu inte har ringt nån "snålis" till honom så ringer han aldrig upp.
Vill han inte ens va vän med mig längre?
Jag sa åt honom från början att är det nåt så ska han säga till, vill han inte prata så borde han ju säga det. Han är ju en karl som säger vad han tycker.
Förstår inte problemet?
Jag har fått små känslor för honom....Jag är medlem i en sån där dejtingsida(för skojjs skull) men spelar ingen roll om man ser snygga killar som verkar bra, jag kan inte sluta tänka på denna kille.
Hur lång tid tar det innan känslorna försvinner eftersom dem antagligen inte kommer bli besvarade....
Hatar såna här små beskymmer i livet!!!

God natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0