Julveckan

Ja nu är vi inne i julveckan ju...
Igår tog vi det lugnt på dagen och på em så gick vi o storhandla, som tur va kunde pappa köra hem oss då :)
Blev hem o packa upp alla varor o sen ställa sig o laga mat och efter det fixa jag skinkan. Men den blev inte så bra tycker jag...
Niclas åkte iväg o fixa det sista med tatueringen men kom hem och sa att dem fortfarande inte är klara :/
Det ska väl fan inte gå åt tre gånger för att göra en text på en arm. Hon är ingen riktig tatuerare utan en som gör det hemma för skojjs skull. Jag har ångrat mig, jag tänker inte göra mina två hos henne!
Han kom hem sent på kvällen och då åt vi lite hamburgare och sen gick jag o la mig.

Vet inte va det va med mig igår kväll(22.30) kände mig jätte lustig i hela kroppen, kände/hörde hjärtat så
och det verka som att det slog fortare än vanligt. Kände en enorm törst, men tänkte först: nae jag tänker inte gå upp o dricka, blir man bara kissnödig ;) haha
men efter 1½ gav jag upp..
blev precis torr i munnen med.
sen låg jag bara o vände på mig, kändes som att jag skulle bli varm. Somnade säkert vid ett på natten och vakna kl 6 när brorsan alarm gick.
Och då kom "straffet" för att jag drack vatten, akut kissnödig... usch...

Men nu under dagen har jag än så länge inte känt av något så har hunnit ta disken och skulle behöva städa men det tar jag imorgon. Ska ha tvättstugan sen med, såå himla tråkigt.
Kom på att jag måste till affären med, självklart så glömde jag ju lite igår...

Nu blir det att kolla klart lite på fb och sen börja med maten, blir potatis o fisk i äggsås...

Ni får ha det bra!
Puss på er!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0