Liitet

Igår blev det en låång kväll.
Leo va duktig o somna i sitt rum, vid 19, men vakna sen vid 20 och ville inte ligga där inne. Han fick då lägga sig i min säng och där låg han vaken några tim :/
Vid 23 så kom han upp och fick då ligga i soffan o kolla film, så efter lite nattmacka och film så kom vi i säng vid 00.15 och han somna tio minuter efter sen...

idag vakna han vid 9 så jag känner mig inte så pigg, har städat av vardagsrummet lite så måste bara dammsuga där inne. Sen måste jag ta tag i köket för det ser för jävligt ut. *big suck*

Funderar på att ta ner finbordet till förrådet och köpa ett skrivbord att ha datorn på. Det är för mkt möbler i vardagsrummet, jag vill ha utrymme..
Planen va väl att ha datorn i sovrummet men det blir för trångt..
Faaaan vad jag vill ha ett hus, rummena är för små, vill ha större. Annars är det väl inget fel på denna lägenhet.
dock fel på hyresvärden då jag nu väntat över en månad på att målarn ska höra av sig så lär ju inte få nya tapeter innan jul iaf :(.. Men dem är kända för att vara sega!

Nej, nu måste jag ta disken, hoppas ni får en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0