Måndag

Igår på fm så städa jag av lite o tog disken, sen vid 13 så följde vi med Sofia o Rickie till Ingelsta o kollar lite. Blev Rusta och Lager 157, dem hade rätt mycket snyggt där, kanske man skulle köpa en julklapp till sig själv där. hehe

Sen åkte vi hem och då fick vi besök, Patrik kom på en fika och Leo va inte det minsta blyg.
Gud vad han körde med Patrik, stackars honom... hahaha
Efter han åkt hem så fixa vi lite mat o sen va det dags för Leo att sova.

Idag blir det lugnt, orkar inte mkt då jag känner mig sååå seg. Blir att diska o dammsuga lite och en promenad har Leo bestämt med. :)
Vi ska tydligen gå jätte långt till skogen o träffa alla monster där ;)

Bäst att sätta fart, känner att jag somnar snart om jag sitter ner länge till..

Ni får ha en toppen dag :)

p.s tomten kommer i år :) Mammas älskade kille ställer upp, bra att det finns nån vänlig själ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0