Nyårshelg

Igår baka jag o Leo valles vaniljmuffins, eller det skulle bli det ;) dem blev inte lika ljusa o fina som på bilden så dem är redan uppätna. Skulle egentligen ha haft dem till på söndag men nae...
Imorse så kom brorsan in hit o ska stanna till på måndag :) Slipper jag o Leo fira nyår själva..

Om två dar är det nytt år, tycker det har gått väldigt fort.
Om två dagar fyller jag 25 år, börjar bli gammal nu, sen slutar jag fylla ;)

blir lugnt imorgon, brorsan o Leo ska visst bort till hageby en sväng och då ska jag passa på o städa lite.
Får ju lite besök på söndag.
Måste även baka sockerkaka o cup cakes o kokostoppar med och börja på tårtan. Gud vilken bakdag det blir imorgon :)

År 2011

Positiva:

* jag blev singel, äntligen kom jag bort från honom

* Jag och Leo flytta till Norrköping

* Leo fick dagisplats, så börjar den 10e jan

* Min Bästa plussa, så kommer en liten sommarbebis i juli :)


Negativa:

* min son har tappat kontakten med sin far och har då mått psykiskt dåligt

* tappa kontakten med en vän bara helt plötsligt


Finns säkert massa mer positiva o negativa saker som har hänt under året, men bara för att man tänkt skriva det så kommer man inte på nåt.
Och det där med vännen, känt varandra några månader och haft bra kontakt som blev precis ingenting. Inte hört nåt på flera veckor så har precis börjat glömma h*n och så ikväll hade jag fått ett meddelande från den personen som fråga hur det va med mig. Snacka om att jag blev förvånad!

Nästa år hoppas jag bara blir ett bra år, inte för mkt negativa saker.
Leo ska in på dagis och jag hoppas att jag får ett jobb och så ska jag börja träna, måste gå ner 10kilo minst...

Hoppas ni har haft ett bra år och att ni får en trevlig nyår!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0