Onsdag

Både idag och igår har varit två sega dagar, har varit skit trött o inte orkar nånting.
Varit ute en gång per dag och lägeheten ser ut som fan, tur att man inte får besök så ofta ;)

Jag kan verkligen inte ta med ungen till en affär, han är ju inte still. När vi går in o hämtar saker vi ska ha så går det bra men sen kommer man fram till kassan och då bryter helvetet loss. Iaf på Netto då vi inte har vagnen med sig, pillar på allt och ska stänga "grinden" vid kassan o drar ner påsar o smiter iväg...
Varför ska det vara så svårt att stå o vänta... *big fucking suck*
Så nu ska jag försöka handla då jag antingen har barnvakt eller nån med mig som kan ta honom... ;)

Har nu beställt en klänning jag ska ha till jul o nyår, hoppas verkligen den kommer sitta bra, annars får jag ta den jag köpte i Ullared(trots att jag ser ut som en ballong i den)
Funderar starkt på att börja på ett gym, få bort denna "hängmage" som är ivägen ;) haha

Annars händer det inte så mycket här, eller jo föresten.
Sökte ett jobb för 5dagar sedan och igår ringde dem, skulle ha ett grupp möte idag i Linköping me tyvärr så kunde jag inte gå på det. Dels så hade jag inte tillräckligt på busskortet och sen hade jag ändå varit tvungen att tacka nej efterso jag inte har nån dagisplats till Leo än. Tänker inte sätta honom på ett dagis som ligger på andra sidan stan.
Och sen så va jag med i en tävling för två dar sen o vann ;) Ett present kort på Br-leksaker värd 1000.-
Helt jävla perfekt nu till jul, lyckat :)

Men sen händer det inget mer.
Vet inte hur det blir till helgen, men antagligen som vanligt. Men kan hoppas på det andra för då åker Leo till sin pappa. Blir då att lämna i Linköping och hämta i Västervik.
Men vad ska jag göra då? Har blivit bjuden till en kompis me vet i fan om jag vill dit. haha
Annars så är det mini jul på söndag med pappa o kicki och deras mammor(då mammorna åker iväg julen) Kanske blir roligt, vet inte.

Men det va allt för mig!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kan nog ha klänningen ska du se =)

Oj 1000 spänn , räcker ju till både julklapp o födelsedagspresent ;) men sen vet ja ju själv hur svårt de är att spara flera månader =) Ja om du börja på gym kan ja haka på om nåt år ;) hahah då lär de ju behövas 10 ggr om för min del hahaha Puss <3

2011-12-15 @ 18:27:39
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0