Stora pojken

Är stolt över min son, har blivit stora framsteg nu sen vi flytta upp.
Han går utan blöja om dagarna, har det fortfarand om natten. Många tänker kanske: har han inte slutat än. Men nej det har han inte och det tar ett tag för vissa, han har inte velat träna toan förut så jag har tagit det i hans takt och då funka det bäst.

Igår så fixa vi i ordning hans säng(han har fått ny madrass) men han sov i min säng iaf, han fick ligga själv där inne, lampan tänd o dörren öppen(så han kunde se mig) och han somna :)

idag så läste vi sagan i soffan sen gick vi in i hans rum, bädda ner honom och sen gick jag ut.
han började bli lite små ledsen men gick in o prata med honom o sen gick jag igen.
Och han somna, själv i sin säng. För första gången! Hur smidigt o bra som helst. Känns bra så nu kommer jag fortsätta med detta.
Köpte en natt lampa till honom idag så va nog lite det som gjorde de med.

Men nu ska jag ta mitt stolta mamma hjärta o sätta mig i soffan o kolla idol.
Imorgon eller på söndag blir det ev ett besök på busfarbiken...

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Precis man ska inte tvinga ett barn som inte vill.. har inte vi heller gjort =)

2011-12-03 @ 11:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0