Torsdag

Eller fredag om man ska kolla kl ;)
Tycker denna vecka har gått väldigt fort, har inte haft koll på dagarna alls. Det flyter på som vanligt här...

idag tog vi det lugnt på fm, lillen kolla film o lekte. Jag slöa i soffan en stund innan jag om igång.
Blev en promenad till Hc där vi träffa på Rickie o Noel, prata en liiten stund tills det inte funka med Lillen. Han blev arg då jag tog tillbaka mobilen och skulle välta vagnen och sen kom alla fula ord och sprakar på benet så då gick vi. Eller han vägra så jag gick själv, men han kom som en svans efter sen.
Gick till Ica o handla lite och även in på Hm o köpte en ny mössa till Leo. Den jag köpte i Ullared va nästan för liten och passa absolut inte ihop med overallen, han såg lite lustig ut ;)

Sen gick vi hem o bara tog det lugnt, lite mat och sen spela vi memory innan det va dags att sova.
Älskar läggstunderna nu, vi borstar tänder, tar på nattblöja o pyjamas och sen läser vi saga i soffan. Efter det så får han gå in o lägga sig och ligga själv och han somnar :)
Dock så sover han i mitt rum än, därifrån så ser han mig i soffan och det är nog till stor hjälp nu, han är så himla duktig. men ska börja träna i hans rum snart, där ser han mig ju inte men han sin lilla nattlampa där....
Gr på toa om dagarna gör han med :) Dock så är ju den där nappen en favvo än, men det ska vi ändra på oxå, det måste vi....

Vad händer i helgen hos er då?
Här blir det lugnt, spela o promenader är vi mycket för, Leo tycker om att ta promenader o gå vilse...
Med det menar han att vi ska gå tills vi inte ser vårat hus mer ;) hehe
På söndag så får vi besök av Patrik så då blir det även promenad där och sen lite fika...

ni får ha det så bra!

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0