Dagen efter

Den 19e juli så fick jag höra: jag älskar dig och vill försöka igen.
Samma kväll satt han o prata med en "kompis" och kunde knappt prata med mig.
Dagen efter så åkte han till Gamleby till sin kompis och han ville inte veta av mig, då va han inte kär i mig längre helt plötsligt och han blev ihop med Therese. Dem blev kära pang på :/

Han kom hem fredagen en stund, kunde lägga Leo på kvällen och sen stack han till sin fars lägenhet och tidigt nästa morgon stack han till byn igen...
På alla dem här dagarna så har han inte kunnat fråga en enda gång hur det är med Leo, han bryr sig inte om sin son.
Han påstår att han inte kan skicka ett ynka sms för o fråga om sitt barn bara för att han är med henne. Vad är det för hinder?
Dem har druckit oavbrutet i 6dagar. han väljer alkoholen före sin son....

Jag kommer begära ensam vårdnad... Jag kommer kasta ut att hans saker....
Gör jag fel? Inte ett jävla dugg....

Pojken är 3år!!!!

Puss o Hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det enda felet du gjort är att vänta såhär länge;)

2011-07-26 @ 21:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0