Livet

Alla säger att man inte ska skriva alldeles för privata saker, men det skiter jag i.
Min blogg, mina ord. Thats's it!!!

Jag är så jävla irriterad just nu, har väl aldrig hatat Tommie så mycket som jag gör just nu.
Hur fan kan en människa hålla på som han gör. Han tror att det bara är han här, att det bara är han som räknas,han ska få ha det bra. Han känslor gäller, inga andras. Man ska bara bry sig om honom...
Han kan inte ta hand om L nu, han kan inte ta honom då jag har huvudvärk. Hur ska det bli när han flyttat då, hur fan ska han göra om han blir sjuk när han har L.Han ska inte tro att han kan komma springandes här då inte.
Han måste fan lära sig att ta ansvar.
Han blir avis så fort jag pratar med folk på fb, prata med ett ex igår och vi inte pratat med varandra på 6år
och han blir skit arg för det, han tänker inte ge mig kontraktet(som jag måste skicka) och han säger att han blev sårad.. Men hallå,jag prata bara med honom....
Karln är 28år men beter sig fan som 13, finns inte mkt innanför pannbenet där inte. Hur fan har jag stått ut i 5 1/2 år :/
Och så sitter han o säger att jag kanske va avis på Sofia som han va otrogen med(inte min sofia).
För att hon ser så bra ut, tränad o så.
och många gånger har han påpekat att jag ska träna, igår titta han på mig och fråga varför man får dubbelhaka :/
jag vet att jag inte är pinnsmal men va fan, nån måtta får det va.
Du behöver inte säga hela tiden att jag är tjock,jag VET det!!!!!!!!!!
Han kom hem för en stund sen(men gått igen) och sa att i augusti ska han till parken(nånstans) för att Titanix spelar. Ja visst sa jag, bara det inte är nån dag då du har L. Och självklart så är det en sån dag och då va han inte lika glad...Men jag tänker inte sitta "barnvakt" åt mitt eget barn då det är hans helg. Då ska han fan ta honom oxå...

Jag ska ut den 9sept till Borgen med min babe och det är min helg och då får jag ta med honom upp,
det tänker jag med. Där uppe har man barnvakt iaf,VETTIG barnvakt....

Orkar inte skriva mer just nu,har inte ätit nåt på hela dan,inte druckit heller...

Ni får ha det bra!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0