Smile

För första gången på 2veckor så ler jag, känner mig så otroligt glad. Tack vare en kväll ute o lite till ;)

I fredags så åkte vi med Sofia o Rickie ner till Edsbruk, lämna av Leo o brorsan(som va barnvakt) sen åkte vi vidare till Gamleby. Skulle ha träffat  T o fått pengarna men som jag redan hade räknat ut så kom han inte...
Jag o Sofia gick upp till vännerna och där blev det lite förfest...

Sen gick vi till Folkparken där Black Jack spela, blev många danser, nästan alla med en o samma kille ;)
Gick iväg o prata en stund o missa att alla andra redan gått hem så va bara att gå hemåt, gick ifatt dem halvvägs...
Blev inte så mkt mer sen utan alla gick o la sig strax där efter.

Lördagen blev lugn, åkte tillbaka till Ed och brorsan följde sedan med Sofia o dem till landet.
Stort tack Niclas för att du tog Leo,du ska bara veta hur mycket det betyder.
Fick besök en liten stund på kvällen, mkt trevligt :)

Nu ska jag o Lillen ut så han får prova sin nya cykel han fått av morfar...
Ni får ha det bra!

Pussar!!!!

;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Gick iväg o prata med killen jag dansa med...

2011-08-02 @ 12:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0