Tisdag

I söndags så åkte vi tillbaka till Edsbruk, Lillen fick feber när vi va hos mamma. På tågresan gick det rätt bra, Lillen sov lite till o från, men sen så blev det gnälligt och han börja gråta :/ Då spydde han...och jag har aldrig sett så mycket komma ur ett litet barn. Mammas hjärta. Han spydde pga den höga febern.
Efter det så mådde han bättre och vi fick han att skratta lite sen.

När vi kom fram till Norrköping så va det bara in på toa o byta kläder. Sen direkt till bussen och på den resan så sov han nästan hela tiden.
Väl framme i Edsbruk så vänta Lillens farmor o farfar där och vi åkte mot Ed. Stannade till vid konsum och när jag kom ut till bilen igen så va Lillen ledsen o grät att han ville hem.
Fick i honom vatten och liiite gröt på kvällen o han låg o kolla film en stund innan han däcka i min famn.

Igår va han något piggare och vi va ute nästan hela dagen, L lekte men sen på kvällen när vi kom in så steg feber igen och L fick ont i benen...

Nu idag så har vi varit ute en liten stund på fm. Har precis stekt lite pannkakor och så fort diskmaskinen är klart så ska vi äta lite lunch och senare sen så ska vi grilla fisk som Tommie fick upp igår då dem va ute på sjön... Abborre o gös tror jag han fick. Är det gott?
Efter att ha sett dem så är jag inte så sugen på att äta dem....

Annars så är det lugnt här, snart kommer det bli förändringar här och det känns jäkligt bra.
Vad som kommer hända går jag inte in på nu, men det får ni veta senare sen...

Hoppas ni har en bra dag, nu ska jag ta hand om Lillen här...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas han blir frisk snart!

MM gös är jättegott , iaf ungstekt m grädde =) mumma =) smaka du? var det gott? Puss kram

2011-07-12 @ 18:09:56
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0