Dålig dag

Satt o kolla igenom inläggen jag skrivit och ser att det jag skrev om när vi va i Norrköping har fortfarande inte kommit med :/
Men vi va som sagt hos Sofia m fam. Hade jätte roligt där o grabbarna lekte som tusan. Blev lite små tjafs ibland men för det mesta va dem sams. Blev några turer bort till lekplatsen och ena kvällen grilla vi och då va brorsan med :) Jag, L och N va även borta på Hc o träffade pappa o K och tog en fika, trevligt :)

Den 6juni så va det Cissis årsdag, träffade familjen där o satte lite blommor och tog lite kort.
Efter det så åkte vi till Smultronstället och det är alltid lika gott :) Blev många skratt där men kan inte bli annat då man är med kusin F.
Några av oss åkte även en sväng med det lilla tåget runt Sörping, L tyckte det va roligt, men sista biten så
somna han.

(hoppas det kommer med nu)

Idag har vi inte gjort så mycket, jag la mig med huvudvärk och vakna med skiten oxå. har haft ont hela dagen så känner mig inte så pigg o glad. Men så fort L somnat så ska jag lägga mig.
Men nu blir det lite te först..

Ha det så gott!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0