Sommarlov

Igår när jag hämta L på dagis så fick jag ställa mig o byta blöja direkt. Han hade inte sagt till "fröken" att han bajsat.
Och det första han sa när jag kom in va: mamma, jag har bajsat och jag leta efter dig då.
Lilla gubben, det va inte likt honom och jag tyckte han kändes varm...
Och visst, feber va det ja... Så han blir hemma resten av veckan.

Idag har vi för det mesta tagit lugnt, va ute på fm så L fick lite frisk luft. Han har varit som vanligt idag, cyklade o styrde fast han hade feber...
Em va oxå lugn...
Han har varit trött hela dan men inte kunnat sova, han somna vid 21 ikväll.
Hoppas febern försvinner snart.

Midsommar, har ni några planer då?
Vi ska bara vara hemma, är febern borta så går vi nog till Malmbacken o kollar.
Dansar om L vill.

Längtar som tusan till måndag, då sätter vi oss på tåget mot Västerås :)
YEEAH!!!
Ska upp till mamma o stannar i två veckor, så jävla skönt. O ska bli roligt att kunna vara hos henne när hon fyller.

Hoppas ni har haft en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0