fixa

Idag va pappa o hämta nycklarna till nya lägenheten och va då uppe o kolla lägenheten. Han som bodde där innan har inte tapetserat om fast han sa att han skulle göra det i ena rummet.
och pappa sa att tapeterna va inte fina i vardagsrummet o Leos rum så nu ska jag tjata till mig tapeter så jag kan göra om.
Ska även tapetsera om i mitt rum med...

Denna ska jag ha som fondvägg i mitt rum + vita väggar




Den här vill Leo ha som fondvägg, men ska man ha vita väggar eller ljusblå?




Vilken av dessa ska jag ha som fondvägg i vardagsrummet och vilken färg på resten av väggarna???


1.



2.



3.



4.




Måste flörta med vaktmästarn så jag får dessa tapeter ;)

Så vad tycker ni???




Kommentarer
Postat av: Johanna

Den med lila blommor kan du få köpa av oss om du vill två el tre rullar har vi minns ej:)

2011-11-03 @ 18:10:37
Postat av: Anonym

alla var fina =) men jag gillar ju lila =) ska ju jag ha sen i vårad vdr =) funkar ju om man har resten vita vägger.. men en ljus ljus lila skulle oxå funka..:)

2011-11-03 @ 18:38:41
Postat av: Sofia

Var min kommenatra men antar du förstod de :)

2011-11-04 @ 12:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0