Aldrig

Ska man få känna sig bra, har ju känt mig yr o lustig ibland och kan bli varm bara pang på.
Nu har även magen börjar, får ont i magen som varar några sekunder som kommer lite då o då under dagarna.
Är allt detta stress???

Idag är det en riktig höstdag för fy vad det blåser ute.
Va så roligt att se en som gick omkring med en lövblåsare förut, till vilken nytta i detta väder?
Haha

Ska kolla lite på nätet och sen ska jag ta tag i Lillens rum, dags för det nu.
Hoppas ni får en bra dag!


Allt jag vill är att höra din röst ibland!
Även träffa dig ibland!
Håller man på att bli kär,
även fast man inte tänkt så!
Känner mig nere då jag inte pratat
med dig på länge!
Tänk om allt är för ingenting!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0