Bägaren runnit över

Idag tog jag det lugnt på fm, diska o styrde lite. Hämtade sen Lillen på dagis men han va uppe hos farmor o farfar för det mesta, va väl nere en liten stund hos mig.
Han och farfar va även ute o lekte en stund, skönt att man har fönster åt alla håll o kanter här.

Sen lämna jag han där uppe och åkte på träning, hade jätte roligt och snacka om att man inte är van. Fick även en
skaplig smäll i bakhuvudet av en boll. hehe
Efter att jag kommit hem så gick jag upp o skulle hämta Lillen o då låg han o sov :) Han va så söt min prins.
Hans farmor berätta då att det inte hade gått så bra ibörjan, han hade varit jätte ledsen och frågat:
- Kommer mamma tillbaka?
Kände mig så himla ledsen sen när vi gick ner, ledsen för att han mår så här, ledsen för att jag lämnat honom(bara för en kort stund) Och så blev jag så jävla förbannad över att hans pappa fått honom så här osäker, fan vad jag hatar den karl'n.
Och inte nog med det, fick veta att dem flyttat till huset idag, till mig sa han att dem skulle göra det i helgen och bara därför kunde han inte ha sin son då.
Va fan håller han på med, dumma jävla undanflykter håller han på med. Han måste ju vetat att dem skulle flytta idag men ändå så ljuger han o säger helgen.
Han vill verkligen inte träffa sin son?!?!?
Nästa fredag så har han sagt att han ska ta pojken och jag lovar, gör han inte det då då får han ta mig fan inte träffa Lillen mer.
Det är hans sista jävla chans!

Lillen måste ha en trygghet i livet, att veta då o då är jag hos mamma och ibland hos pappa. Att få in rutinerna på dem sakerna. Han kan inte leva med denna osäkerhet som han gör.
Det är fel mot honom!

Nu har jag fått säga det jag ville så nu tackar jag för mig!!!

Kommentarer
Postat av: Pilla

Håller med om vad du skriver om pappan.. Barn

Behöver trygghet.. Jag hat gått igenom samma sak

Som du gör nu o det är inte alls kul, men det blir bättre..

Allt tar sin tid..

Tar inte T sitt ansvar så kommer han garanterat få tillbaka för det senare i livet! Rätt åt honom! Man gör inte så här mot ett litet barn som lever i en värld där mamma o pappa är nr1..

2011-10-13 @ 21:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0