Egentid

I måndags så va dagis stängt så vi hade en mys dag hemma.
Igår blev det dagis och efter det så kom Ronja o lekte en stund. Dem leker bra ihop trots åldersskillnaden.

Idag har jag bara tagit det lugnt, diskat lite men annars inget. Är rätt skönt o ha såna dagar med. Men måste
ta tag i packningen igen.
Ronja följde med hem en stund och på kvällen sen gick jag o Lillen dit, jag skulle va barnvakt åt Ronja o Mio. Men det gick ju inte så jätte bra, Mio ville inte alls vara hos mig utan det va bara syrran som gällde. Han börja gråta så fort ronja reste på sig eller jag kom nära. Ni skulle sett han då jag skulle byta blöja, stackars barn så ledsen han blev.

Imorgon när Lillen är på dagis så ska jag passa på att stor städa lite så det ser lite vettigt ut när pappa kommer
på fredag :) Han ska ha Lillen mellan fred-lörd då jag sticker till Gamleby en sväng.
Ska träffa Johan o Robban, ska bli skönt att komma iväg lite o bara få vara Carro. Sen hämtar pappa mig skapligt på
lördagen.
Hoppas det blir en trevlig kväll!

Som vanligt så har jag inte kommit i säng än, varför ska det va så svårt att lägga sig INNAN 23 nån gång, att man aldrig lär sig då man vet att Lillen alltid vaknar vid ca 07.15-07.30...

En liten uppdatering blev det iaf....

Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0