Fredag

Nu har man lärt sig att kroppen tar stryk av stress.....

Sitter o kollar på idol och har skrivit klart Leos önskelista till Tomten som han börja med förut, imorgon
kommer pappa o bror hit en sväng på lite fika, ska fira pappa som fyller idag.
Han ska även ta med saker o kasta på tippen.

Skulle bara blogga och fråga om det är nån som är intresserad av barbie dockor. Har lite sånt på landet som jag tänker sälja av med.
Ska även se om jag kan få ut barnkläderna på blocket, större chans att bli av med det där än på fb. Säljs det inte så skänker jag det till dem som verkligen behöver det.

vill försöka sälja så mkt som möjligt då jag sprara tills jag ska till Ullared med min Bästa :)

Nej nu ska jag kolla klart på idol o sen sova.
Natt natt!

Kommentarer
Postat av: åsa

du kan ju skänka dockorna till mammas jobb. det gjorde jag med mina.. kan vara kul för barnen på skolan att få lite barbie..

är bara en tanke

2011-10-29 @ 09:58:51
Postat av: Carro

Jag ska skänka kläder till barn o kvinnor i Lettland och ska jag skänka leksaker så blir det dit oxå. Känner att dem är mer i behov av det än våra barn på dagis/skola.

2011-10-29 @ 10:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0