Fredag

Helg igen och vi är ju inne i oktober vilket innebär att det bara är en månad kvar tills jag flyttar.
Tyckte inte det va länge sen det va 2mån kvar o jag tänkte: gud, det är ju jätte långt kvar. Men
tiden går fort...

Idag har jag städat o packat hela fm. Packa lite små saker o torka av skåpen i och ovanpå. Även
luckorna fick sig en omgång, lika bra att börja lite smått.
Denna helg blir lugn, inga planer som vanligt :/ Söndag ska vi träffa Sofia m familj en snabbis innan dem åker hem igen.

Vill att det ska bli den 27e okt så man kan åka ut till landet, fy f*n vad jag saknar huset. Är inte ofta
man är där ute o jag hatar det. Jag älskar att vara där ute...
Pappa fyller ju den 28e så ska upp o fira honom lite...

Nu blir det sängen så man orkar upp imorgon...

Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0