God gärning

Inatt sov jag 4-5 timmar, är skapligt seg idag.
Dels så har jag sovit helt fel, vakna o hade ont i armarna, nu har jag skit ont i nacken/axeln. Inte skönt.
Och inte nog med det så hade jag världens lustigaste dröm, om bålgetingar?!?!
Va i nån skola och vägen upp till dörren så vifta jag bort en geting och när jag tog handen på handtaget så nudda jag en och fan vad ont jag fick.
Sen gick jag gången ner och mina skor va tunna under(precis som i verkligen då dem börjar gå sönder) och då trampar jag på såna där as och verkligen känner hur det surrar o gör jävligt ont.

Varför i helvete drömmer man om bålgetingar?!?!
lite komiskt men ändå, mardröm ;)

La Lillen vid 18-15 förut då han va jätte trött och jag höll på att somna då, satte mig vid datorn en stund och vid sju känner jag att: fy fan, jag skulle kunna lägga mig nu. Men skulle nog bli lite för tidigt.
Mycket planerande nu på kvällen, folk som kan hjälpa o vad ska man ha kvar eller kasta. Är ju tyvärr en spara(fått efter min far ;) och det finns säkert massor i gästrummet som jag inte behöver eller kommer använda nån gång. Gäller bara att kunna kasta.
Men har iaf bestämt mig för att en hel del av barnkläderna och nallarna kommer jag skänka till kyrkan i Norrköping som åker utomlands med det till dem som verkligen behöver det. Hellre det än att sakerna ska ligga o skräpa i källarn eller på nån gammal loppis...

måste ta mig till tippen oxå med lite skit, ska kasta av med madrasserna och 3 tv'n...
Lillen kommer få så litet rum så han behöver inte sin tv utan får kolla i vardagsrummet istället och då ska jag köpa ett litet skrivbord o stol till hans rum istället.
Längtar massor nu, det är skönt att ha en stor lägenhet men längtar faktiskt till jag får en mindre nu. Mycket mysigare och vi är ju ändå bara 2 så denna fyra är ju liiite för stor...

Nej, nu ska jag ta min onda nacke o sätta mig o läsa skvallertidning..

Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0