Inte sluta le

Att en liten kväll kan göra så mkt... Kommer ha ett leende på läpparna i många dar nu!

Igår så stor städa jag nästan hela lägenheten.
Sen vid 18 så kom pappa så han o Leo körde ner mig till byn där Robban kom o mötte mig. Annars
hade jag nog inte hittat. haha
Satt o prata lite sen skulle dem jobba lite så jag kolla på idol. Sen va det ju dags att basta, men jag gjorde inte det.
Har gjort det en gång i mitt liv och det va inte skönt, fy fan.. Sen av en annan anledning oxå...
Johan kom upp o prata lite med mig innan han gick ner till Robban. Efter det så blev det film och sen satt vi typ o somna i soffan allihopa...Jag somna visst till filmen. haha

Idag så kom pappa o hämta mig redan vid 10(sovit 5tim) åkte då o handla lite(tack för maten pappa) och blev även bjuden på frukost på Linas.
Gick in en snabbis på Saker o Ting, skulle handla lite te o kom även ut med en stor tavla ;) Tack pappa!
Hem o packa upp allt o sen gick vi igenom massa saker till flytten, blir en hel del att kasta. Gäller nu att få ihop folk o vem som hjälper vad o bla bla...
Pappa åkte igen vid 13.
Tack för allt pappa! Älskar dig!!!

Har fått en del saker till vardagsrummet av pappa, soffbord o tvbänk och bokhylla. Plus att han ska fixa nya köksstolar då mina är helt trasiga...
Lillen har även fått en leksaksspis....

Nu blir det en sväng till affären och sen ska jag nog måla om Leos byrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0