Måndag

Idag har det varit dagis för Lillen och jag har då packat lite.
Det mesta som är kvar nu är sånt som vi kommer använda denna månad som är kvar. Dock skulle jag behöva rensa i gamla förrådet så jag delar på mitt o hans....

Leos farfar fyller år idag så vi har varit uppe hos honom på lite fika. Leos pappa ringde då och fråga om nåt och sen fråga han vad vi gjorde. Sa då att vi va hos hans far men han reagera inte nåt speciellt...
Så va tvungen o fråga: vet du vad det är för dag idag?!?!
Nae, det hördes att han fundera och sa då att din pappa fyller år idag. VA fick jag till svar och sa att det va jävlaigt lågt att inte komma ihåg det.
Fick mig en funderare då, kommer han glömma bort Leos födelsedag oxå?
jag måste sluta o tänka på allt o om o vet i fan...

Nu ska jag lägga Leo och sen krypa ner under en filt i soffan, har fortfarande ont i huvudet så blir inte
mkt gjort nu på kvällen. Kolla tv och ev sy lite mer på Leos tavla...

Saknar min Bästa <3

Natti Natti




Kommentarer
Postat av: Sofia

Det får man väl hoppas att ahn inte glömmer :S vore ju sjukt o glömma sitt egets barns födelsedag :O men som sagt verkar ju vara mkt han glömt :O

Hoppas packningen har gått bra o att du börjar få lite ordning på det :)

Snart hjärtat flyttar du! Det går så fort!

Pussar <3

2011-10-03 @ 20:59:16
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0