Rullar på

Dagarna rullar på som vanligt här, är mkt packande o städande. Känns som man gjort mycket men ändå så är det massa kvar. Helt otroligt.

Idag så sluta Leo på dagiset, blev lite glass på dagis och han fick även en fin sparbössa av dem. Det va även fotografering och han sa att det hade gått bra, det blixtra om paraplyerna och fotografen hade en knasig apa. :)
Imorgon ska vi in till stan, jag har ett sista möte med soc och Leo ska ev träffa sin pappa. Vet inte hur det blir än, han ställde ju in i fredags då dem skulle ha träffats en stund. Men men...
Efter det så blir det hem o styra lite, allt som ska till tippen måste va nerplockat o packat tills på lördag då pappa kommer o hämtar det. Så nu blev det ännu mer stressigt med allt. Men kommer bli skönt att bli av med det och kunna packa det andra då.
Och sen blir det nog en fika i byn med pappa o bror eftersom pappa fyller på fredag. Hade tänkt åka upp först men behöver alla dagar till att packa o städa.
Bara att flyttstäda en 4a lär ju ta evigheter :/

Nästa vecka har vi inget bokat så, jag har ett "möte" i byn, hoppas att få svaret jag vill ha men vore ändå skönt om det va den saken så man vet vad man har att leva med.
På fredagen ska ALLT va klart, för tidigt på lördagen så kommer pappa o Rickie ner och då FLYTTAR JAG!!!
Bara 2veckor kvar, så jävla underbart. Så jävla skönt att slippa detta jävla samhälle.
Tänker inte flytta från Norrköping en gång till, eller kanske till Sörping ;)

Leo, min älskade son. Lika trotsig o rolig fortfarande. Eller mkt har att göra med hur han mår men man får fortfarande höra alla vackra ord han kan och nu har han även börjat med att räcka ut tungan då han är sur.
Men jag älskar honom ändå ;)
Jag hoppas det kommer bli bättre efter att vi har flyttat, då vi börjar om från början. Bara han o jag i våran lägenhet. Han ville flytta redan idag och frågar lite då o då:
Är det november nu?
Kommer kännas så bra då han har två vänner där uppe som han kan träffa rätt mkt ;) Här har han ju inte träffat så många barn utanför dagis, sina kusiner ibland men han behöver det mer.

Nu blir det att kolla tv o sen sova så man orkar upp imorgon.

Natt natt!!!

p.s: Rickie, jag har en kaffebryggare så nu kan ni komma på kaffe i Nkpg :)
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0