Barfota

Imorse när vi kommit fram till dagis så sa Leo att han ville va hemma och det visa han även där inne, han vägra släppa mig o hängde om halsen...lilla grodan... Men sen tog fröken honom och det blev inga protester (?) så det gick bra.
Jag gick hem o åt lite frukost och sen gick jag bort till Hc en sväng o köpa påskägg till Grodan, så blir lite kinderägg o lego och ett sommar spel där i...eller en del får ligga kvar i påsen, såå stort ägg köpte jag inte ;)

Sen va det bara att gå o hämta trollet och då följde vi med Rickie o barnen hem så grabbarna fick leka lite. Dem va nog skapligt trötta efter dagis för det va mkt gråt o bråk idag. Jag gick världens huvudvärk, riktig jobbig sak...Men gick över efter en stund då jag tagit värktabletter. När vi skulle hem så fick Leo ett litet utbrott, han satt o skrek hela tiden och vägra ta på sig både strumpor o skor och jag vet inte hur han lyckades men han lät som en karl ibland då han skrek, mörk röst fick han.
Men det sluta med att han fick åka hem barfota(vi åkte bil hem) och han höll på hela tiden i bilen och sen en 30min på sitt rum. Sen fick han lite mat och sen fick han gå o lägga sig....
Nog för att plutten va trött men riktigt så här illa brukar han inte bete sig....suck...
Jag älskar dig ändå grodan(men ibland får man bli trött)

Imorgon blir det lugnt, ska ner till stan o sälja lite bebiskläder och sen måste jag kolla om det finns nån tvättid med.
Om vädret är bra på fredag så ska vi åka till min farmor en sväng på lite middag...Skönt o slippa laga mat ibland... ;)

Nu ska jag kolla klart på tv och sen sova, huvudvärken är tillbaka. Dock inte lika kraftigt än men hoppas hinna somna innan det blir värre för tänker inte ta några tabletter igen....


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0