Drömmer

Igår lämna jag Lillen hos R då jag följde med Sofia till sjukan, vanlig kontroll o test. Va där i lite mer än två tim. Hann bli mkt prat då ;)
Det hade även gott bra för R att lämna Lillen så det va ju bra. Efter sjukan sen så blev det hem o städa lite innan jag hämta Lillen.

Vädret har ju varit tråkigt i två dar nu, grått o regn... Jag vill ju ha värme nu ;)




Drömmer mig bort till sommarn, finns så mycket man skulle vilja göra då. Nåt jag verkligen SKA se till o göra är att åka till Kolmården, det är ett måste i sommar. Leo skulle älska att gå där och jag vill ju se delfinerna ;) Så nu blir det att spara pengar så vi kan åka dit..




En annan sak som Leo har bestämt är att vi ska oxå till Edsbruk en vecka i sommar, för han vill dit o bada. Plus att han vill vara hos farmor o sova hos henne. Så det kommer det oxå bli, dock har jag inte sagt nåt till hans farmor än men det hinns ju med. Är ju ett tag kvar om man säger så.


Detta påminner mig om badstället i Västerås... Eller hur mamma?


Och så måste vi ju försöka ta oss upp till Jämtland med, eller då kanske soc blir tjuriga igen... Blev dem ju sist jag åkte upp...Idioter.... Man ska ju inte behöva stanna hemma bara för att man är inskriven på af, ska inte min son få ha semester?
Det röda huset vid vattnet!!

Nåt mer som händer i sommar är ju att lilla Pyret kommer då ;) Längtar till Juli då man får gosa bebis :)




Men men, nu blir det att ta disken och sen ska jag lägga mig o vila en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0