Fullt upp

Har verkligen fått en liten "Emil", bara massa hyss hela tiden. Skit unge ;)

Idag har vi inte gjort så mkt, bara slappat o tagit det lugnt. Va en sväng på Netto med och idag skötte sig trollet jätte bra. Annars blir det alltid bråk...
Han har lekt som tusan på sitt rum idag, gått in och sen har man hört PANG...Där åkte dörren igen..
Nu på kvällen så är huvudet jävkligt segt igen, känner att värken är på g, så blir att skriva klart här o sen krypa ner i sängen.
Imorgon är det dagis som gäller igen och om vädret är bra så kommer farmor in till stan en sväng så ska vi åka o titta på gardiner. Ska få nya av henne... till alla rummen.. ;)
Måste även till klocket o hämta filmerna, vet jag en som kommer bli glad imorgon.

Tisdag är det möte med Lernia som gäller, info möte om en service utbildning. Hoppas bara jag hittar dit och kommer i tid :/
Sen på onsdag har jag möte med kommunicare (eller hur fan det stavas) dock kommer jag inte ihåg vad dem kunde erbjuda mig så det ska bli spännande o se. Även den dagen ska jag hämta filmer, gäller att passa på då det är billigt....

På fredag så får ev Leo besök....av sin pappa... Hoppas det går bra!



Nej, dags att sova...
Natti Natti!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0