Lördag

Veckorna bara springer förbi, redan helg igen.
Vad har ni för planer denna helg?   Här blir det bara lugnt, vara hemma o mysa, vi längtar till nästa helg ist :D

I onsdags så va det dagis som vanligt och jag, ja jag gjorde nog inte så mkt då. Det gamla vanliga, städ o disk. Skulle även haft tvättstugan men Lillen är inte så pigg på detta med att springa fram o tillbaka så måste boka en ny tid till måndag då han är på dagis.

I torsdags så måla jag om två ramar och ett fat och tanken var att jag även skule måla ett laget till på köksbordet för att få det riktigt vitt, för nu ser det ut som att jag målat med lasyr. Fast jag målat 3 ggr...
Men min son tyckte nåt helt annat, när jag satt vid datorn så hade han varit i köket och även fast jag satt på locket på målarfärgen så hade ha lyckats fått upp det och vält ut all färg. Det va mer än halva burken kvar...



Vad ska man säga.. Fet jävla SUCK!
Som tur va så fick jag bort all färg, det är bara ytterst lite kvar på plattorna... Så blev en kvällsmacka och sen åkte han i säng...utan saga...
På dan så blev det en sväng bort till Hc med o handla lite på willys, ganska skönt att alltid få in barnbidraget en dag tidigare ;)
Skulle även ha tagit en promenad så Lillen fick cykla men upptäckte att däcket fortfarande ser ut att åka av så vi gick hem igen...

Igår hände inte alls mkt, skit väder ute. snöblandat regn HELA dan... Det blev uppehåll framåt em sen och då passa vi på att gå till Netto, vilket jag ångra då vi kom till parkeringen....Hål i skon och jag blev genom sur på foten. Det är bland det äckligaste jag vet...Blöta kläder stör mig inte men just blöta skor o strumpor... usch
Visa Leo strumpan när vi kom hem och han bara skratta åt mig ;) Tror jag måste köpa mig nya skor och gummistövlar....
Blev lite chips o godis på kvällen och efter Lillen somnat så satte jag mig o brodera lite och kollade på Lets Dance. Hoppas Anton vinner... ;)

Nu blir det att ta en snabbdusch och sen spela lite med Leo. Det är fortfarande stopp i duschen och jag kan inte ens tvätta håret för då blir det översvämmning i badrummet som givetvis rinner mot toan o dörren....
Men ni får ha en bra helg!

p.s Saknar Krambjörnen... Men säg inte nåt ;)



Bordet innan



Och efter. Ska måla om alla stolar sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0