Middag

Idag har jag äntligen fått in bokhyllan i vardagsrummet igen, tack R för hjälpen. Jag försökte själv först, tänkte att jag drar in den. Kanske kan funka?
Det gjorde de, tills jag kom till listen in till v.rummet då vek sig ena benet och bokhyllan höll på att rasa :/ Snabbt försöka rätta till det så bokhyllan kunde stå och sen skicka till R som tack o lov kunde hjälpa mig. haha

Efter det så tog jag det lugnt, tvätta håret o fixa mig lite för efter jag hämtat trollet sen så va vi bjudna på middag hos Sofia m fam. Mycket trevligt ocg gott! Tack hjärtat för idag!!!
Vädret har varit så himla konstigt idag, först hagel sen sol och sen hagel igen och sen sol. Hela dagen, helt sjukt. Och då är vi inne i april, vår månad..
men vi hann ut en sväng så grabbarna fick cykla lite men sen kom haglet igen så då gick vi in o fika.

Efter en liten stund(vid 19) så gick vi hem, Leo cykla o va så duktig. Och när vi kommer till korsningen här hemma så stannar det en bil i korsningen och jag tänker: Okej?!
Och det visa sig vara Jb :D.... Så han följde med upp en sväng. Jag natta trollet och sen satt jag o Jb o snacka lite och han åkte nu vid 21...
Snacka om tajming(stavning?)... ;)

Nu har bomben släppts i Sörping och fam. R har nu fått veta om soc anmälningarna och hon hade skrivit på fb att det va så jävla illa och hon vill ordna besöksförbud o jag vet i fan..Det kan hon ju försöka med. Men med tanke på alla jävla vittnet som sett och VET så är det inga lögner till soc. Men hon den jävla kossan kommer försöka ALLT för att det ska verka som det är perfekt...

Men nu orkar jag inte med negativa tanker utan kommer glädjas åt dagen som varit....
Och framför allt, det är ingen vanlig dag idag för det är min kära systers födelsedag... Grattis älskade Cissi på 29års dagen, hoppas änglarna har fixat kalas för dig... Tårta utan grädde ;)

Nu blir det lite film och sen sova...
Natti Natti!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0