Möte

Igår var jag på möte på Lernia, om en service utbildning men kommer inte bli nåt där. Idag har jag varit på ännu ett möte, på communicare och det verkar bra där. dock ingen utbildning men man kan få mkt hjälp därifrån.
Efter det så åkte jag till Hc o tog en fika och handla lite på willys och när jag gick hem så börja det självklart regna. Vid 16 sen så hämta jag trollet på dagis och vi gick o köpte lite godsaker o gick hem o kolla film(köpte nya till han idag) Undrar om Leo börjar bli sjuk, han rörde inte godiset :/ ;)

Imorgon ska jag hämta några fler filmer(har köpt filmerna på bloppis fb) och efter det så blir det en en liten stund innan vi ska ner på stan och träffa Leos pappa(om det blir som vi bestämt) Och då blir det först lite mat på china och sen gå på stan. Leos pappa har lovat att köpa kläder åt honom(tack vare mig )
Sen blir det hem o fixa mig iordning, vid 17 kommer Niclas hit o är barnvakt och jag åker en sväng till Sörping.
På natten vid 23-00 så kommer mamma o Anders :)

Fredagen kommer bestå av storhandling o lite annan shopping och bara vara med mamma o A och även brorsan efter skolan. Ska bli så roligt att få träffa dem igen.
På lördag så åker mamma, anders, brorsan ner till kalmar och då åker jag o Leo med och hoppar av i Ed. Så vi passar på att besöka hans farmor då vi ändå tar oss ner och hem. Leo kommer även träffa sin pappa då med.

Sen hem på måndagen, bara ta det lugnt och på kvällen blir det att åka o kolla på nån brasa nånstans. Kommer nog Leo uppskatta.
Och han längtar till tisdag då vi ska kolla på massa "snygga o tuffa" bilar och så ser han ju fram emot tivolit med massa lotter...

Det va våra dagar det, kommer inte uppdatera bloggen på ett tag så tog allt på en gång nu ;)

Idag har dem även varit här o fixat duschen så gissa vem som tog en låååång dusch förut. Innan så kunde jag inte ens tvätta håret för då blev det en stor sjö där inne.
Känner mig fortfarande lite små lustig i magen, lite obehagligt på sidan i magen... Hoppas det försvinner snart annars får jag väl boka läkartid.... *suck*

Nu blir det att läsa lite bloggar och sen krypa ner i soffan och kolla på film.
Hoppas ni får en bra helg...

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0