Rastlös

Bara för att jag är rastlös och det bara går skit på tv så tänkte jag göra en sån här:


HAR DU..
Druckit alkohol? – Ja, några få gånger
Slagit någon riktigt hårt? – tror jag inte?
Planerat ett mord? – absolut inte!
En mamma? – ja :)
En pappa? – ja :)
En bror? – ja :)
En syster ? – ja :) <3
Någon du kan lita på – ja det har jag
Någongång fått gått till rektorn? – nej

 

VEM..
Kysste du senast ? – Jb
Kramade du senast? – min son
Höll du handen med senast? – Leo när vi gick från affären
Slog du senast? – ingen
Hatar du ? – Hon börjar på S.. NEJ INTE SOFIA ;)
Gillar du ? – Många

THIS OR THAT
Killar eller Tjejer – tjejer
Vatten eller Juice – vatten
Frukt eller Grönsaker – frukt
Tv eller Dator – dator, där man kan prata med folk
Skola eller Jobba – jobba
Pojkvän/Flickvän eller Vänner – vänner, men gärna en pojkvän i framtiden

HUR / VAR..
Gammal är du om 12 år? – 37
Vart befinner du dig då? – i ett stort vitt hus
Har du barn? – ja, min älskade Leo
Är du alkoholist – nej, snarare nykterist
Vill du dö? – nej
Går du i skolan ? – nej
Trivs du? – Ja
Är du lärarnas favoritelev? –va jag nog inte

MOBILT..
Vad heter dina kontakter på M? – mamma, mats rikshem, melvin, melvins fröken, mia, micke J
Vem är bäst av alla dom ? – MAMMA
Känner du minst? – mats o Micke
Vet mest om dig? – mamma
Hatar du? – ingen

 

 

Dagen har varit lugn, va ute en sväng på lekplatsen på dan, Leo passade då på att åka lite sparkcykel.
Efter det blev det en sväng till Netto och sen hem o börja med tvättstugan. Blev att jag hängde tvätten i lägenheten då Leo gärna inte vill springa fram o tillbaka till tvättstugan. Och denna gången va det inte mkt tvätt så då spela det ingen roll.
Sen måla vi även benen till köksbordet så nu börjar det hända lite där, gäller det sen att kunna måla bordsskivan med....

Nu börjat huvudet kännas igen så ska ta o krypa ner nu, imorgon ska vi till farmor på middag(om inte all snö kommer imorgon)...

Puss!!!

Ja visst ja, inatt sover Leo UTAN blöja...Hoppas det kommer gå bra. Håller tummarna för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0