Besök från Jämtland

I torsdags morse så kom mamma o anders hit :D, så himla roligt att träffa dem igen då det va nästan 2mån sen. Blev lite kramkalas sen åkte jag till C, Leo ville vara hemma hos mormor så han va ledig både torsdag och fredag.Mötte upp dem på Hc, tittade lite och sen gick vi hem o hämta bilen och åkte till Willys i Ingelsta och handla lite. 
tog det bara lugnt hemma sen och bara va, spela lite zatzy och mix max. 
 
I fredags va det C igen och när jag satt på spårvagnen hem sen så såg jag att jag glömt nycklarna hem, kliver av spårvagnen och ser att deras bil är borta. Faan, utelåst från min egen lägenhet ;) haha.
Dem hade åkte till Sörping så jag gick till Hc o luncha lite, dem andra kommer dit och Melvin är med :D Han springer fram till mig och ger mig en stor kram, det är stort...Det brukar inte han göra, det värmde verkligen mitt hjärta. Sen kom även min pojke springandes o gav mig en kram :D, båda mina älsklingar.
Vi gick till McD, då dem skulle äta och sen åkte vi hem. Blev lte fika och sen åkte vi till sörping, stannade till hos Cissi o sätta några blommor och sen körde vi hem Melvin.
På em kom även brorsan till oss och då blev det kräftmys på kvällen.
 
Lördagen så va vi på 5års kalas hos Liam o Noel, mycket trevligt och roligt ;) och nu fick dem äntligen sina pilbågar ;), blev några timmar där och sen hem o bara va med familjen. blev mycket zatzy spelande i helgen, typiskt mig o mamma. 
Söndagen blev lugn, mamma o anders åkte hem på fm och sen gick jag o Leo bort till Sofia m fam då jag skulle fota dem till tidningen. Gick ganska bra ;) haha
Blev även bjudna på grillat, tack!
 
Idag va det åter dags för C och dagis, Leo blev jätte ledsen när jag skulle gå. Det går över efter 2min när jag gått men fy fan så jobbigt det är när det blir så. Jag skulle lätt kunna ta med honom men då lär jag honom fel. Och jag vet ju ändå att det går bra sen. Men jobbigt att se honom så ledsen. <3
 
Gick bra på C med, kände av oron i kroppen så jag gick lite fram o tillbaka där med min te kopp, tur att det inte va så många där då, då hade dem väl undrat vad fan jag håller på med ;)
Vi samlades en liten stund i rummet men sen gick vi en promenad runt strömmen, så skönt att börja morgonen så. Kändes jätte bra, man blav lite mer avslappnad och man gick o prata med folk man inte gjort annars.
Så fick lite mer kontakt med både Emelie och Henrik. 
Sen skulle vi fylla i veckoplaneringen och då skulle vi sitta tre o tre för att coacha varandra och ge lite råd...
Shiit tänkte jag, men jag hamna med Emelie och Henrik så det gick jätte bra, kändes inte jobbigt alls.
 
Ska testa imorgon bitti och ta en tablett (orodämpande) och se om det kanske hjälper mig lite, dock vill jag inte gå på tabletter men samtidigt så vill jag inte må som jag gör varje morgon, kanske känns bättre nu när jag lärt känna dem lite bättre?!?!...
 
Det va allt för mig denna dag, nu blir det lite te och Lotta på Liseberg. Även vänta på att brorsan ska komma hem som är på fotbollen.. i regnet.. haha
 
Älskar er, speciellt min familj och Sofia <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Älskar dig oxå gumman o Leo med såklart ! Liam o noelbrukar räkna upp er oxå när dom ska förklara vilka dom älskar hihi puss

2012-08-09 @ 23:00:00
Postat av: Carro

Åh, så goa dem är.. Säger ju att dem är mina godingar ;) Puss

2012-08-10 @ 08:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0