Har råttan vaknat igen?

Gick bra på C idag, tog en tablett när jag kom dit och den hjälpte. Visst kände jag lite i huvudet att det va jobbigt och det kändes i kinderna, att jag kände mig varm. MEN det kändes inte i kroppen och jag hade inte ont i magen.
Så underbart.
Imorgon ska vi på studiebesök i Skärblacka så då behöver jag inte ta nåt eftersom vi inte ska sitta i gruppen o prata. 
På torsdag så har jag ett möte på Af och sen ett möte med coachen, annars är jag ledig på dan.
 
Leo är trotsig o härlig, han grät när jag lämna han imorse men när jag hämta honom så bråka han som fan och skulle inte med. Började svära o slå mig och sen spände han tårna/fötterna så jag knappt fick på honom stövlarna...big fucking suck.!
 
Idag fick jag frågan om jag vill bli Novas gudmor och självklart så tacka jag JA!!! En stor ära jag fått. Jag kommer
alltid finnas där för henne, genom vått och torrt!
och självklart grabbarna med fast jag inte är deras gudmor. Dem barnen ligger mig varmt om hjärtat.
Älskar alla mina fyra barn ;)
 
Leos pappa ringde förut, fråga om han fick ha Leo i slutet på månad...En vecka.... Men jag sa nej då det inte passar sig att han har honom. Dem har träffats 3gånger på nästan 13månader och T har inte brytt sig om Leo.
"har inte haft pengar" har han sagt, det är dyrt att åka" Sa då att det är dyrt med barn. 
Han lägger inte ett ända jävla öre på Leo så då kan han gott spara ihop och åka upp till honom ibland.
Pappan sa att det kommer gå bra för Leo har eget rum där. Vad spelar det för roll om han har eget rum eller inte?!?!. Kontakten blir ju inte bättre för det.
Och pappan bor ihop med Tessan igen och Leo vill inte ha med henne att göra, men det verkar T inte fatta.
T tycker att Leo är så pass gammal att han kan bestämma själv...eller hur!!!
Frågade Leo och fick till svar(med arg blick): Jag hatar henne!!!
 
 
Nu blir det att fixa det sista på maten och sen åker brorsan hem, jag o Leo ska mysa innan det är dags att sova.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0