Kolmården

Ja äntligen kom vi dit, som jag har längtat.
 
Uppe med tuppen för o fixa i ordning oss och sen tog vi en buss så vi va där kl 10 då det öppna och redan då va det massa folk där.
Gick till Bamses Värld först o lekte lite innan vi gick och kollade djuren sen, hamnade vid fågelvisningen så vi tittade lite innan Leo ville gå vidare. 
Leo tyckte verkligen om att vara där o se alla djuren, dock skulle jag tagit en skrinda för några gånger fick jag bära han en liten stund...För han hade ju inte tid att sitta o vila benen ;)
 
Kom sen till Marine World och kom precis i tid till en show med delfinerna, kom fem min innan och vi fick plats längst ner, nära delfinerna ;)
Jag tycker det är de bästa med hela Kolmården, att få se dem. Leo ville gå därifrån några gånger men när vi va i det området för andra gången så ville han in dit igen. Tyvärr så va kön jäkligt lång då så vi skippa det.
Nåt han fastna för va Brådjupet, där skulle han kunna stå hur länge som helst.
Blev lite mat i Farmors kök innan ett besök på kulmården.
Vi blev ju bjudna på maten dit så det blev lite över plus att L fick en peng av morfar dit så blev både 2korv m bröd o klubba, pysseltidning, glass. Synd att allt är så jäkla dyrt där annars hade jag gärna köpt en o annan nalle.
 
Nu har jag stått o lagat flygande jakob, köpte pizza o hamburgare förut så va tvungen att fixa kycklingen jag tagit fram. Är skit trött så hoppas det är klart i ugnen snart så det kan svalna så jag får sova sen.... *snark*
 
Imorgon bitti kommer mamma o anders hit så då är Leo hemma här hos dem medans jag är på C, hade ett möte med coachen idag så kändes bra att berätta hur jag känner för att sitta med en grupp o prata inför en grupp.
Nej, korsord nu..
Love you!
 
pingvinen, en av favoriterna
 
 
satt länge och titta där
 
 
Världens snällaste björn...och han är min :)
 
 
 
 
Min älskade skruttunge
 
 
Love
 
 
 
 
 
 
 
5min efter att bussen börjat åka hemåt så somna han sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0