Lördag

igår vakna vi vid 8 så blev att fixa lite frukost o kolla barnprogram. Satte mig sen en stund vid datorn och tänkte att nae vad ska man hitta på idag. Vi drar till busfabriken!
Sa åt Leo att: mamma ska bara duscha så ska vi åka iväg sen. Och han fråga vart men sa att det blir en överraskning. Det första han gissar på då är just busfarbiken men sa inget.
Sen fick han ont i magen så han la sig i sängen, han tyckte inte om att jag inte berätta vart vi skulle. Han blev för nervös så jag berätta vart vi skulle åka.
Fixade i ordning oss och sen åkte vi.
 
Kom dit vid halv 12 och han gick ju direkt till studsmattorna(favoriterna) men han hade inte roligt där, inte som han brukar. Han ville inte göra nåt och han höll mig i handen HELA tiden, det brukar han inte göra där.
Så vi tog en fika, försökte vinna några nallar och sen gick vi. Efter ca en timme där...Så 120kr åt skogen ;)
 
Han ville inte hem så vi gick bort till rusta och där började han trotsa lite vid ingången så tog ut han och satt utanför en stund, sen hämta vi en kundvagn som han fick sitta i och han va lugn i alla affärer sen.
På rusta hitta vi en stor lurvig mysig filt som fick följa med hem :) Sen gick vi in på Barnens hus men där titta jag bara, allt är så fruktansvärt dyrt där. Jag tycker om att gå o kolla på barnvagnar fast jag inte behöver nån, och då blir man ännu mer sugen på en till bebis :/
Sen in på House och gud så mycket fint dem hade där inne, där blir det fler besök. Hittade ett par hängande ljuslyktor som jag köpte, se om jag kanske hänger dem i fönstret i vardagsrummet(om det blir fint) 
 
Efter affärerna så åkte vi hem, kollade på film och myste med filten innan det var dags att fixa lite mat och sen va det nästan dags för sängen.
Dagen gick jätte bra och inte alls mkt trots :)
 
Satt en stund på fb på kvällen och tack för att DU fråga hur jag mår, att du märkte att jag inte mår så bra. Tack för pratstunden. 

Nu blir det att spela lite med trollet och sen ta tag i disken. Imorgon är det åter dags för dagis och Communicare.

Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0