Lördag

Vid 14 tiden så åkte vi till stan för att äta middag på S:t Georg's med en del av familjen. Firade att brorsan fyller 18.
Blev en grillad lax, sååå gott. Men vilka priser det är, tur att man blev bjuden ;)
Efter det så gick jag o Leo, nicke, pappa och kicki en sväng på marknaden medans Kickis mamma och två barn gick hem. Blev att titta lite där innan vi åkte hem igen.

Vi halv åtta så va jag o lämna Leo hos Sofia o Rickie för att sedan åka ner på stan en sväng. Peter Johansson spela ju ikväll ;)
Va jätte bra och vad folk det va ute, efter en liten stund så började jag gå mot spårvagnen. Eftersom det är sån väntetid så tänkte jag va ute i god tid.
Står vi hållplatsen och då kommer det plötsligt fram en svartskalle(neger) och pratar med mig, jag tittar åt ett annat håll o hoppas han ska förstå att jag inte vill prata med han.
Men han gav sig inte utan va på väg att sträcka fram handen så då titta jag på han o svara på hans jäkla fråga. Idioten prata bara engelska med.
Men INNAN han ställde sig fråga(då jag ej titta) så börja han presentera sig och fråga om allt va bra... :/
Så jag bad en kompis ringa upp bara för att ha nån att prata med...
Det är läskigt att va ute ibland ;)

Åkte sen o hämta trollet, prata lite med S o R och barnen kolla fyrverkeriet. Väl hemma så kröp Leo ner, prata 5min sen somna han direkt ;)

Och jag ska göra detsamma nu, är skit trött och börjar få huvudvärk. Man orkar inte mkt när man har en nedrans förkyldning.

Tack Sofia o Rickie för att ni ville va barnvakt <3

Natt natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0