Onsdag

Idag har jag varit ledig så lillen va hemma idag med.
Har varit rätt lugnt, inte alls mycket tjafs från hans sida, är mer då han har varit på dagis.  Han vakna inatt så sov inne hos mig och när vi vakna imorse så sa han: sov, du får inte se vad jag ska göra. Och så gick han iväg.
Jag låg där o blunda och sen kommer han med frukost på sängen till mamma :) blir man rörd eller blir man rörd, mackor och mjölk(i finglas) Mammas älskling <3

Sen har vi bara myst resten av dagen, spelat massa spel och kollat filmer och så hjälpte trollet mig med att rulla köttbullar. Tror det bara blev tjuriga miner 2-3ggr så det kändes bra :)
Får se hur han är imorgon då han ska till dagis igen, han vill bli hämtad halv två så ska hämta han då och se om det blir bättre då han får va med o "bestämma" lite.
 
Förkylningen börjar bli bättre dock så är öronen värre, gud så konstigt det känns i dem och jag hör sämre med. och klantig har jag varit med, skulle in i badrummet och gick på dörren :/ så har en bula och är öm nu och sen när jag skulle gå ut från mitt rum så gick jag in o väggen med lilltån och fy fan vad ont det gjorde...
 
Nu blir det lite te o macka och sen skapligt i säng, hoppas jag slipper hostattackerna
 
 
Puss god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0