12 dec

Blir visst inte så mycket uppdatering här.
Dagarna rullar på som vanligt, det är dagis för Lillen och Communicare för mig. Vi va hemma några dar för ett tag sen då Lillen låg i feber och misstänkt öroninflammation. 
Själv har jag ont i ryggen nu, längst ner och det gör ont när jag böjer mig ner. En dag hade jag även spänningar i hela huvudet och det gick ner mot nacken, har även känt av lite konstigt i låret och igår kväll så gick det ner i hela benet lite... Varför?
Mamma tror det är musklerna men varför alla ställen på en gång, nu är ju huvudet bättre men har fortfarande ont i ryggen. Men det är bara att stå ut.
 
Sitter just nu på Cc och väntar på att vi ska börja, har deltagarfredag idag istället då vi är lediga torsdag, fredag... Så kommer visst bli tipspromenad eller nåt.
Efter det så ska jag hem till Sofia o Nova en sväng, som en räddande ängel har hon en mascara jag kan få.. Tack gumman!
Min gick sönder för ett tag sen och är precis torr, har varit osminkad i en vecka nu...osminkad till Cc och det har jag aldrig varit sen jag börja här i juni.. usch ;)
 
Sen blir det att hämta Lillen på dagis, hem o städa o diska lite och sen vid halv sex så blir det lucia firande på dagis. Även pappa kicki o brorsan ska följa med. Leo sjunger massa hemma på låtarna så hoppas han sjunger på dagis med fast det kommer va massa folk där...
 
Nej, bäst att avsluta här, längtar tills jag kan mysa med Novis ;) Om hon inte sover vill säga...
 
Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0