Julafton 2012

God Jul kära läsare!
 
I förrgår kom mmamma o anders hit, dem kom på kvällen så blev bara tv o mys då.
Igår så va vi borta på Hc, blev lite shopping och sen spela vi Tp på kvällen, va väldigt roligt faktiskt. Fast jag inte alls är så förtjust i att spela spel.
 
Idag åkte vi till graven, tände lite ljus och sen vidare mot kusin. där samlades släkten(mammas sida) och det blev frukost och efter det julklappsspelet. det är så himla roligt, dock vann jag bara några handdukar(små) och en mortel men det är så roligt och se vilka saker folk verkigen kämpar för att få ;)
Sen tog vi det lugnt innan det vart dags för mat och efter det Kalle Anka och sen kom tomten. dock så va brorsan så jävla tråkig och vägra ställa upp så mamma fick göra det. Dock hoppas jag att dem skaffar tomte kläder till nästa år. Leo påpeka även kläderna så det kändes jävligt trist att vi inte har röda kläder.
Blev lite fika efter julklapparna och sen for vi hemåt.
Fick ju även träffa mitt kusinbarn, lilla Fanny. Och hon va så himla liten och så söt, blev massa bebismys och jag fick även mata henne :)
 
Här hemma har vi haft lite mer julklappsutdelning och så har vi spelat lite med Leo med hans nya spel o plockat upp alla saker han fick.
Dock är han så jävla otacksam så det finns inte, han har börjat mumla för sig själv och det är så irriterande och han kan inte sluta med dem fula orden. Har aldrig träffat på en unge som är så jävlig som han är.
Inte tacksam för att saker han fått utan jävlades precis innan han åkte i säng nu. Är så jävla irriterad nu.
Men sköter han sig inte kommer jag ta bort leksaker för varje gång han svär/är dum....Hur fan ska man få ungar att lyssna....
Kommer inte bli några presenter när han fyller iaf. En sak som är jävligt klar!!!!
 
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0