Nya tag

Snart är vi inne i 2013, har inte detta året gått fort?
 
I jan är det ett år sen Leo börja dagis här i Norrköping, känns om det va nyss. I nov va det ju ett år sen vi flytta till Norrköping, så underbart att ha kommit bort från Edsbruk och det kommer inte bli många resor dit om åren, vill L´s farmor o pappa träffa honom så vet dem vart han finns. Dem får fasen ta sig hit upp, jag ska inte behöva sitta o åka ner dit för att dem ska kunna träffa honom.
 
På måndag är det ju nyår, det ska vi fira med pappa o Elin(kickis dotter) och sen med Kicki med men hon jobbar tll 21. Blir middag hemma hos Elin(hon o brorsan bor ju här i korven) och sen när Kicki kommer hem så blir det lite födelsedagsfika då jag fyller år på tisdag. Blir ju 26...eller jag menar 25 igen ;)
Från o med tisdag 1jan ska jag börja ett nytt liv, måste börja träna och gå ner minst 10kilo, få bort den äckliga magen som hänger i vägen ;) Men satsar på beach 2014 inte 2013...
Måste även köra hårdare med Leo så vi får bort alla fula ord han använder, nu jäklar ska mamma visa vart det blå skåpet ska stå ;) hehe
 
Kärlekslivet står stilla och det är skönt, så skönt att leva själv. Bara ha mig o min son att tänka på och slippa ha nån som tror han kan bossa här hemma...
Men jag hoppas att jag finner mannen i mitt liv snart!
 
Nu ska jag läsa lite bloggar innan det är dags att krypa ner, så skönt med en laptop så man kan kolla klart på filmen och även läsa bloggarna under reklamen :)
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0