biljetter

Hej du...

Dagen började redan vid 07.05 idag, Leo la sig o kolla barnprogram och jag låg o blunda lite tills klockan ringde. Upp o fixa frukost o klä på Leo till dagis.
Han ville inte gå dit idag så tog sin lilla tid innan han kom i ytterkläderna.
Väl på dagis gick det bra sen.

Gick hem och åt lite frukost och tänkte jag skulle tvätta håret innan jag skulle vidare och i samma ögonblick som jag tänkte det så kom jag på att dem stängt av vattnet :/ fan så irriterande...
Blev lite smink på och sen sätta upp håret i nån knut på huvudet...
Åkte ner till stationen o hämta ut tågbiljetterna så nu är det klart *jippiiee* sen gick jag upp till Af för o fixa inskrivningen så nu är det klart, hoppas soc kan va nöjda nu.
Blev att åka hem direkt sen o hann ta lite te innan jag gick o hämta Leo.

Väl där så ville han inte hem och börja då trotsa...sååååå jäkla trött på denna trots nu. *suck*
Men hem kom vi iaf, även fast promenaden tog lite tid den med.

Nu ligger han o sover och brorsan har åkt hem så nu har det tyst o lugnt här. Det är så skönt!
Ska läsa klart bloggarna nu och sen blir det att krypa ner i soffan, har inte börjat sova i mitt rum än då det fortfarande är ett förråd där inne, men det ska bort i helgen då brorsan kommer in igen o hjälper till.

Annars blir nog resten av veckan och helgen lugn, hoppas L o N blir friska så vi hinner leka lite i veckan...

Men nu väntar soffan ;)

p.s vi har sms'at varandra idag, sen ringde han upp. Vi prata en stund, vi skratta och jag bara kände hur glad jag blev. Hur bra det kändes efteråt. Va några månader sen jag hörde hans röst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0