Fredag

Gud vad veckorna går fort, tyckte inte det va länge sen det va fredag.

Idag har jag städat o diskat lite, va en sväng på Öob o köpte lite små saker till kalaset. Får ta lite nu o lite sen.
Sofia m fam va här på fika o lek förut, alltid lika trevligt :)

Efter att dem åkt så hämta vi tvätten i tvättstugan o sen gick vi till netto. Hem o laga mat och sen lite fredagsmys innan det va dags för sängen för Grodan.
Han får sina hostatacker när han sovet, tycker så synd om honom. När jag levde med hans pappa så va jag inte så här nojjig (stavning?) utan jag va alltid den lugna men nu när jag lever ensam med honom så har jag blivit nojjig. tycker inte alls om hostan, rädd att det ska hända nåt...

v.8 så sticker jag o Leo på semester. Den 17 åker vi först upp till mamma i västerås, brorsan ska oxå med. Och sen därifrån upp till Jämtland :) Ska bli så roligt, aldrig varit där så ska bli spännande. Leo kommer nog tycka det är roligt med alla snö och att han kan åka pulka igen (våran e i Ed) och så finns det ju massa snö att äta (suck)

Nej nu ska jag kolla klart på filmen o sen sova.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0