Måndag

Ny vecka, nya tag...

Lillen är på dagis så jag ska passa på att diska o städa av lite. Sen blir det bort till Hc o handla innan jag ska hämta honom igen...
Sitter o kollar på skor, behöver nya till våren sen då mina är trasiga. Vill ju gärna inte gå med vinterskor då ;)
Är så sugen på ett par stövlar igen, va några år sen jag hade några...




Kanske dessa till våren?




Till vår/sommar om man ska bort nån gång?




Skulle vilja ha dem svarta





Dessa till sommarn?
Passar det med både långa o korta leggings? Och kanske en knä lång klänning?
Inte för att jag brukar använda det men man vet aldrig.

Vad säger ni? Ge mig tips, jag är skit dålig på vad som passar till kläder o så...

Nej nu måste jag sätta fart här, huvudet är inte riktigt med idag då jag vakna med huvudvärk men det är bara att kämpa på...

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0